Warning: A non-numeric value encountered in /www/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5806

Kwaliteitscriteria

Gedragscodes
Enovi is een handelsnaam van ServiceHouse B.V. ServiceHouse B.V. is vergunninghoudend energieleverancier en is aangesloten bij de gedragscodes “Consument en Energieleverancier” en de “Slimme Meters”. Dit betekent voor u dat:

  • Wij onze uiterste best doen om u goed voor te lichten.
  • Wij nieuwe klanten op een goede en eerlijke manier benaderen.
  • Wij een wisseling van leverancier voor u op een zo goed mogelijke manier afwikkelen.
  • Wij verantwoord om zal gaan met meetgegevens van uw slimme meter.

Facturen & Betalen

  • U ontvangt van Enovi minimaal één keer paar jaar een duidelijk overzicht van uw totale kosten en daadwerkelijke verbruik – de jaarafrekening. Deze afrekening wordt u elk jaar in dezelfde maand toegestuurd. Hiervan mogen wij maximaal acht weken afwijken.
  • Iedere maand betaalt u een termijnbedrag. Dit termijnbedrag is gebaseerd op het meest recente bekende jaarverbruik. U kunt uw termijnbedrag zelf aanpassen wanneer uw energieverbruik wijzigt.
  • Één van de uitgangspunten die wij hanteren om u tegen een zeer scherp tarief van energie te kunnen voorzien is betaling vooraf. Daarom incasseren wij de eerste betaling kort voor de datum waarop de levering start, en betaalt u maandelijks steeds rond de 28e vóór de maand van levering uw termijnbedrag.
  • Indien u ons hier voor machtigt, betaalt u bij Enovi door middel van een maandelijkse automatische incasso.
  • U kunt ook betalen per iDEAL factuur. De kosten hiervoor bedragen €1,35 per factuur incl. BTW.
  • Bij Enovi is de eerste herinnering altijd kosteloos. Bij het uitblijven van een betaling sturen wij u een aanmaning en dragen we de vordering uiteindelijk over aan onze incassopartner. Deze stappen brengen wel kosten met zich mee.

Overstappen & Verhuizen

  • Als u overstapt naar Enovi ontvangt u binnen acht weken informatie over de hoogte van uw termijnbedrag.
  • Na beëindiging van uw contract met Enovi ontvangt u binnen zes weken een  eindafrekening.
  • Binnen acht weken na uw verhuizing ontvangt u informatie over de hoogte van uw nieuwe maandelijkse termijnbedrag.
  • Uiterlijk zes weken na uw verhuisdatum ontvangt u van Energiebesteding Services een eindafrekening. Hiervoor dient u ons veertien dagen voor uw verhuisdatum te hebben geïnformeerd, en binnen vijf dagen na de sleuteloverdracht de meterstanden aan ons door te geven.
  • Voor een correcte facturatie van uw energieverbruik, vragen wij u om uw meterstanden tijdig aan ons door te geven. Als we niet over uw meterstanden beschikken, maken we een inschatting van uw verbruik. Hierdoor kan uw jaarafrekening anders uitvallen dan verwacht.

Vragen & Klachten

  • Wij zetten ons in om ervoor te zorgen dat u 100% tevreden bent. Mochten we daar niet in slagen, dan zoeken we graag samen met u naar een oplossing. U kunt ons hiervoor bereiken via telefoon, mail of post.
  • Energiebesteding Services heeft haar klantenservice uitbesteed aan Energiebesteding B.V.
  • De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur op 088 – 54 54 245.
  • Per email kunt u ons bereiken op service@enovi.nl.
  • Uw schriftelijke vragen en klachten stuurt u naar Enovi Klantenservice, Utrechtseweg 31a
    3811 NA te Amersfoort.
  • Uw vragen tracht Enovi altijd binnen twee werkdagen te beantwoorden.
  • Als u een klacht heeft ingediend, dan sturen wij u binnen twee dagen een ontvangstbevestiging.
  • Binnen tien werkdagen na ontvangst van uw klacht doet Enovi u een voorstel voor een oplossing.
  • Indien het niet mogelijk is uw klacht binnen tien werkdagen te beantwoorden, informeren wij u hierover. Daarbij laten we u weten welke stappen wij ondernemen om uw klacht alsnog af te handelen, en hoe lang we daarvoor nodig hebben.
  • Als wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, kunt u dat aan ons laten weten. De bezwaarperiode is één maand na ontvangst van de door ons voorgestelde oplossing. Wij zullen u dan binnen tien werkdagen een nieuw voorstel doen.
  • Wanneer u vindt dat wij uw klacht niet goed hebben behandeld, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie voor Energie en Water. Meer informatie hierover vindt u op www.degeschillencommissie.nl.
  • Voor onafhankelijke en betrouwbare informatie over uw rechten m.b.t. uw leveringsovereenkomst kunt u ook terecht op www.consuwijzer.nl.
Fatal error: Uncaught ArgumentCountError: Too few arguments to function Minify_HTML::__construct(), 0 passed in /www/wp-content/plugins/autoptimize/classes/autoptimizeHTML.php on line 51 and at least 1 expected in /www/wp-content/plugins/autoptimize/classes/external/php/minify-html.php:69 Stack trace: #0 /www/wp-content/plugins/autoptimize/classes/autoptimizeHTML.php(51): Minify_HTML->__construct() #1 /www/wp-content/plugins/autoptimize/autoptimize.php(250): autoptimizeHTML->minify() #2 [internal function]: autoptimize_end_buffering('...', 9) #3 /www/wp-includes/functions.php(3707): ob_end_flush() #4 /www/wp-includes/plugin.php(524): wp_ob_end_flush_all('') #5 /www/wp-includes/load.php(671): do_action('shutdown') #6 [internal function]: shutdown_action_hook() #7 {main} thrown in /www/wp-content/plugins/autoptimize/classes/external/php/minify-html.php on line 69